2010-12-04
 09:06:00

GoLite från Phillips

Som jag skrivit tidigare så är jag Buzzador, denna gång har jag fått prova Phillips GoLite, en ljusterapilampa. Jag har verklgen problem under vintermånaderna då jag är trött praktiskt taget dygnet runt, konstant ringar under ögonen mm därför så var jag extra exhalterad när jag fick prova denna apparat för en stund.

Enl anvisningar så ska den användas lite olika beroende vilka problem man har. Kanske du har svårt att gå upp på morgonen ja då använder man denna en till två timmar efter att du gått upp. Kanske du inte kan hålla dig uppe på kvällen då använder du den nästan närsomhelst under dagen, dock ej innan du ska lägga dig för då kan du bli för pigg.

Man kan tom använda sig av denna för att motverka och hjälpa dig om du reser sk Jetlag, den används på olika sätt beroende på hur du åker dvs väster eller österut.






Nu har jag använt den några dagar, det enda jag märker är att jag är lite piggare direkt efter användning (ca 30 minuter när jag äter frukost) men har inte märkt att jag har lättare att gå upp på morgonen, tydligen kan det ta ca en vecka så jag längtar tills jag kan hoppa upp som om det vore en sommarmorgon!





Nivana testar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: