2010-11-24
 11:13:54

Onsdag 24 November

Nu är det redan lilllördag, tre arbetsdagar kvar denna vecka. Nu är jag inne på andra praktikveckan och det är roligt om än lite lugnt på människor i köpcentret. Då jag inte är där för att lära mig butiksarbete finns det utrymme att få praktiskt arbeta med det jag lärt mig, som utforma erbjudanden som får människor att köpa!!


Idag börjar jag inte förrän tre och är sugen på att ta fram adventsljustakarna, det är väl inte för tidigt? Inte för mig iallfall, när man väl satt upp stakarna så tycker jag det är så mysigt så man gärna sitter hemma och bara myser.


Ja, det ska jag göra, sätta upp stakarna alltså, tar lite kort på det sen.


Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: