2011-01-25
 19:57:58

Oj Oj vad tiden går!

Det är inte klokt hur snabbt tiden går, kommer inte ens ihåg vad jag gjort på en månad.


Januari:

Nu är jag inne på sista veckan av praktik för att sen gå tillbaka till skolan på måndag, lite bitterljuvt men ska samtidigt bli skönt att få gå klart utbildningen för att sen försöka stå på egna ben.

Förra veckan var det Formex, en helt underbar mässa för inköpsfolk inom inredning, gudskelov så har jag inget org.nr än så jag kunde ju inte handla något men vad mycket fint det fanns. En och annan kändis kunde man skåda där, Maria Montazami med både hennes "Tazzels" och väskor. Men även Ernst Kirschsteiger med hans kollektion av både utemöbler och andra trevliga saker för trädgården.


En av Marias väskor:



Källa



Ernst "odla" Kollektion

http://publishme.se/1575385/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body


Källa


December:

Fortsatt praktik hos Home of Happiness, mycket relevant och trevlig praktik, Therese är en mycket trevlig person som nog kommer att få sitt företag att växa, ambition och passion finns där kan jag lova.

Jul hos mina föräldrar i vanlig ordning, detta år så bestämde vi (jag) att vi skulle ha sk Julklappsleken, vi köpte två julklappar för 100:- st för att sen dra lott föi vilken ordning man fick välja klapp. Blev riktigt lyckat, jag lyckades sno åt mig en rosa retroradio som passar i köket, samt ett Dove kit med lotion och duschgel.



Nu får jag hoppas att det inte går en månad tills nästa gång, ska försöka upprätthålla lite hyfs :)

Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: