2010-12-11
 16:10:30

Maginfluensa....

Nu ligger jag i soffan, har nog åkt på lite maginfluensa, ska inte dra några detaljer men om man säger så här, den ter sig inte riktigt som jag trodde.


Jag har iallafall hittat en roligt tips till alla som längtar till nästa säsong av True Blood, nämligen att göra en scen med strumpor, det låter tokigt och det är det, nu vill inte lägga ut min version då jag ser både trött och glåmig ut, kanske passande för en vampyr men jag vill inte få folk att må illa. haha


http://www.makeyourownhbo.com/make-your-own-hbo/

Man ska alltså återspela en scen med strumpdockor, lite som syster yster och lillstrumpa men med huggtänder!





ha det så roligt, för det hade jag iallfall, kan vara lite feberyra men ändå..

Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: