2010-07-10
 16:31:41

Saker som jag gillar

Just nu är det mycket vitt hemma hos mig, vita möbler, grå soffa. Försöker sakta men säkert piffa upp med färger i form av textilier som kuddar och gardiner. Det är det absolut billigaste sättet till förnyelse ( om man inte hittar något spännande på loppis då)

En stil som alltid legat nära hjärtat men som jag aldrig följt hela linan på av någon outgrundlig anledning är den afrika/indiska ni vet mörkt trä med snirkliga fomer osv

Vikväggar är också något jag alltid gillat men inte den perfekta placeringen eller hur den ska gå ihop med övrig inredning, så jag har hittat en vit vikvägg med maroccanska influenser. Perfekt!



Inreda.com


Såg denna underbart söta lilla lykta på Indiska som kommer passa när mörkret faller.



Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: