2010-07-01
 20:28:48

Pallen Bekväm




Jag har sedan 14-års ålder alltid velat ha en egen inredningsbutik, så alla dessa år som gått leder små och rätt så krokiga stigar mot det målet.  Det är rätt mycket jobb men siktet är inställt på 3 år from nu ungefär. Jag håller på att lära mig alla möjliga begrepp om Affärsplaner och budgetar osv. Rena djungel kan man lugnt säga, men jag tror att ju mer jag har på benen desto bättre resultat.


Min inredningsstil varierar otroligt, precis när jag flyttade hemifrån så skulle allt vara blått, inkl porslin. Sen dess har min "trend" ändrats, kanske med åren eller med omvärldens syn på vad som är hett eller inne.

Min stil blandas med vita möbler från ikea mest för att jag är så ombytlig. Jag ÄLSKAR även att göra om exempelvis IKEA möbler till min egen stil, kanske därför jag hellre lägger en billigare slant på grunden och gör den till min egen stil istället.

Jag kan börja med att lägga ut en bild på en pall (Bekväm IKEA) som jag tapetserat med en snygg tapet från rusta. Som jag först målat vit sen spraylimat ytan så tapeten fäster.








// Linda

Egen design / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: