2010-11-12
 18:04:40

Ingen mer tenta detta år!

Har haft tenta och redovisning idag, jag tycker att allt gick galant, nu sitter jag här och firar med en kall öl och kan inte låta bli att längta efter Dublin när jag ser denna mumsiga bild, iallafall för mig som gillar öl:)



Nu borde det vara en bild på en Guiness men det ser inte lika gott ut även fast det är nästan lika mumsigt.

Resten av helgen blir rätt lugn då pengar inte finns på min världskarta ju nu....Det har varit mycket utgifter denna månad och tyvärr har jag lånat ut lite mer pengar än vad jag har råd med, ska ta tillbaka dom snarast, hur brukar ni göra när någon har lånat pengar, jag kan tycka att det är lite jobbigt att "tjata" när man inte fått pengar efter en första påminnelse, på tal om det är det skjysst att skicka just en påminnelse...HAHA, du har 10 dagar att betala annars kommer kronofogden, har man kvar den vännen då? Fast och andra sidan så borde man lämna tillbaka pengar så fort det går långivaren ska inte ens behöva påminna, så fungerar jag när jag lånat pengar ( de få gånger)


Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: