2010-10-23
 10:59:00

23 Oktober

Nu är det helg igen! Herregud vad veckorna går snabbt.

Jag var ledig igår och tänkte byta till vinterdäck innan alla andra fick för sig. Och när jag vaknade var det full snöstorm? Puh...men tänkte att det kanske är jag och pensionärerna som skulle byta däck igår. TJI fick jag, åkte iväg kl 09 och var klar kl 13!!!!! Sen spenderade jag några timmar på mitt gamla jobb för att snacka lite med gamla arbetskollegor och vips var kl 16 så det var den lediga dagen. En hel jäkla arbetsdag för att typ byta däck plus då lite tid på min gamla abrbetsplats men ändå....


Nu är min bil klar för vintern så det är ju skönt men jag tycker alltid det är lika jobbigt när man ska byta till vinterdäck, alla blir så stressade och alla verkar tänka samma sak som jag..



En liten bild på min juvel...


Allmänt / 1 kommentarer


evelina

jo precis, har ju hört det, helt sjukt =)



PUBLICERAT: 2010-10-23, 23:38:55 | URL: http://evehedberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: