2010-10-20
 15:09:39

Business presentation in English

Nu har jag äntligen gjort min företagspresentation på engelska, gick ok men som det alltid gör så låter det så mycket bättre när man är själv.

Idag så ska jag plugga lite inför affärsenglska provet som är imorgon, men tänkte även passa på att åka till invigningen av ett nytt köpkvarter här i haninge PORT73. Ska bli spännande och se hur det ser ut och hoppas att det finns finfina erbjudanden för jag behöver ett par bättre höst/vinter skor och en varmare jacka.

Även min Lia-plats kommer att vara där, en mysig liten inredningsbutik som heter "Home of hapiness" som även har en webshop om man gillar Shabby-Chic men inte har vägarna förbi Haninge.

Nya handelsplatsen i Haninge, PORT73



Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: