2010-10-24
 12:37:00

Decubal

Jag är sk "Buzzador" där jag får möjligheten att pröva nya saker, som buzzador prövar jag inte bara själv utan ska bjuda in mina vänner och låta dom testa olika produkter, eller andra tjänster som erbjuds. Jag har testat en hel drös med saker och nu har jag möjlighet att få testa en ny skönhetsserie som heter Decubal, en serie med vårdande produkter för den skandinaviska huden. Pröva du med! Nämn gärna att det är Frutopia som bjudit in dig!

I paketet fanns följande:

Decubal Handcream:

Först tyckte jag att den var lite svårarbetad, men det kan kanske bero på mängden jag tog, men mina händer är fortfarande lena och mjuka, jag prövade cremen igår kväll!!

Decubal Lips & Dryspots:

Den här lilla alltiallo är till för läppar och andra torra partier på kroppen, armbågar, nagelband låter som en dunderkräm? Jag har ofta särskilt på höst och vinter torra partier i ansiktet såsom näsvingar, läppar och andra små fläckar, cremen känns dryg och väldigt mjukgörande, den kommer nog hänga med i väskan!

Decubal Face vital:

Har bara testat den idag men ansiktet känns väldigt fräscht och silkes lent, ska bli intressant och se om krämen skyddar när jag tar mig ut för en höstpromenad...


Buzzador ber mig testa Decubal

Hela Decubal serien består inte bara av detta utan det finns även:
Facewash
Bodylotion
Shower & Bath Oil
Anti itch Gel (dämpar klåda orsakad av torrhet/ eller eksem) eller som extra fuktskydd som ansiktskräm)
Bodycream
Facecream
Clinic  (för känslig hy, ex eksem, psoriasis)
Intesive (xtra fet kräm för känslig som ovan)

Mer info finns på www.decubal.se



Nivana testar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: