2010-10-25
 17:21:23

Ny kurs nya tag

GOD MÅNDAG

Ny vecka ny kurs. Denna kurs som började idag heter butiksdesign där vi ska bygga en butiksmodell där vi ska försöka bygga den bästa butiksmiljön. Mycket av kursen är psykologi, visste ni att bästa varorna finns oftast på högra sidan, och de allra bästa varorna finner ni i axelhöjd. Tänk vad ljus, golvunderlag, exponering och t.o.m musik avgör hur mycket man köper. Denna kurs är den jag längtat efter så ska bli kul att få klippa och klistra lite.

Igår vart det lite träning, passade på att köpa kort också, dock blev jag lite småsur då de har ju säsongskort, men säsongskortet kostar lika mycket oavsett när i säsongen man köper det! så jag blev "tvungen" att köpa årskort, för jag vill inte betala 850:- för träning i två månader....Så jag köpte årskortet för 1100:- plus medlemsavgift för 2010 OCH 2011.... så jag landade på 1550:- hrm....nåja, ett träningskort för ett år framåt borde väl få mig mer disciplinerad.


Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: