2010-10-15
 08:03:25

Rotar i arkivet

God Morgon

Sitter just nu och avnjuter av en kopp kaffe och slötittar på Vakna med the vocie, skön underhållning att börja dagen med.

Idag är jag ledig så en dejt med en kompis står på schemat, hon har precis upptäckt True Blood så jag ska se denna serie i repris, och för mig gör det ingenting då jag älskar den serien.


Jag hittade en gammal bild i arkivet, en omgjord ikeabyrå som jag målat i vitt och gjort Decopage ( lackat motiv) i detta fall urklippta blommor från servetter. Detta är nog den äldsta makeover jag gjort och var ofantligt stolt över den, nu skulle jag gjort annorlunda, kanske skulle tapetsera den som nästa projekt.

Har även gjort om en sideboard i samma stil som jag tänkte slänga upp senare!



Ha det bra

Egen design / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: