2010-10-17
 10:16:30

Sköna söndag


Igår spenderades dagen men bästa vännen och familj. De ska renovera badrummet så vi var på Bauhaus för att kolla inredning. Jag skulle själv behöva fixa lite här hemma. Då jag är student så finns inte pengarna men drömma kan man ju få göra. Det som jag skulle behöva göra först är att lägga nytt golv i köket. Jag har idag en grön plastmatta som är ifrån när huset byggdes, enda platsen som en sån matta kan passa på är typ i en mörk källare och inte i ett kök.

Hittade ett rikigt häftigt golv som jag absolut skulle kunna tänka mig.

Laminatgolv från bauhaus

Golvet kostar 169:- kvm, visst är det läckert med den gamla skriften som påminnet om gamla lådor och tavlor.

På schemat idag står det lite skolarbete som ska vara inne idag, städa och tvätta och sen får jag se om jag ska träna.

Ha det bästa

Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: