2010-10-14
 16:23:28

Vilket uppehåll!!!

Detta är så typiskt mig, jag började blogga glad i hågen men orkade inte fortsätta när skolan väl började. Vissligen hade ju jag "sommarlov" fast då jobbade jag rumpan av mig. Men då kunde jag ju minsann blogga, När det gäller mig och nya saker måste jag nöta lite för att få in rutinen.

Saker har hänt, prylar inköpta, resor gjorda. Tänkte redogöra för en del och försöka hålla igång min "nya blogg"


Juli

Åkte till Dublin, Irland. Världens bästa stad, så många underbara människor, öl och mysiga kvarter.



Så här skulle lätt min framtida butik se ut, urläckert!!!




Denna lilla stuga skulle jag mysa till ordentligt, vem vill inte på i "Lake Cottage"


September

Detta var min dop-present till min guddotter. Jag bestämde mig rätt tidigt att jag skulle göra min present själv som betyder något och som kan uppskattas av innehavaren själv senare i livet. Tavlan var inte svår att göra utan allt handlade en gnutta fantasi, då canvasduken redan hade en snygg färg har jag alltså inte målat något. Allt material kom från Panduro.




Oktober

Denna måndad handlar om pyssel, har köpt en stor hög ( de har upp till 70% rabatt) med pyssel-detaljer ifrån Panduro, lådan innehöll bla, massa metalltrassel eller hur man nu ska säga, tunn metall som är utskurna tex som, blomrankor, tistlar osv tom fåglar, med detta "trassel" tänkta jag skapa lite tavlor med färg och canvastavlorna jag köpte. Köpte även lite annat smått och gott. Väggdekor med franska ord, krossad mosaik, kristall-stickers, porslin-stickers. Ni kan se nästan allt på bilden.




Sen har jag svårt att få ihop designen, jag har pillat och pillat för att få in de bilder jag vill ha, men trots att jag gjort allt till punkt och pricka efter instruktioner så händer det inget!!!!





Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: